{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }

Kargo ve İade

Gönderiler


1) formmedikal.com.tr üzerinde satılan ürünlerin garantisi var mı?


formmedikal.com.tr üzerinden alınan her ürün %100 orijinaldir. Almanya Birkenstock Group ve Türkiye Distribütörü Form Medikal garantisi altında olup, faturalı olarak teslimatları yapılmaktadır.




2) Siparişim bana ne zaman ulaşır?


Gönderileriniz sipariş tarihinizden itibaren tahmini 4 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmek üzere hazırlanır.


Teslim Süresi;


Kargo firmasının yoğunluğuna göre değişebilmektedir.


3) Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim


Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir bilgilendirme maili ve sms yönlendireceğiz. Bu mail ve sms içerisinde yazan sipariş takip numarası ile kargonuzu www.formmedikal.com.tr üzerinden Siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.


4) Siparişimi seçmiş olduğum bir adrese yönlendirebilir miyim


Siparişinizi seçmiş olduğunuz bir adrese yönlendirebiliriz. İş veya Ev adresinize sipariş gönderinizi seçtiğiniz zaman lütfen teslimat adresini belirtiniz. Alternatif bir adres belirtilmediği sürece siparişiniz fatura adresinize teslim edilecektir. Üzülerek belirtiriz ki siparişiniz kiralık posta kutularına yapılamamaktadır.


5) Sipariş teslimatında bulunduğum adreste bulunmadığım takdirde hangi işlem uygulanmakta


Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa, Kargo belirtilen adrese ikinci bir uğrama daha yapar. İkinci uğramada tekrar adresinizde bulunamadığınız takdirde, ürününüz merkeze geri gönderilir ve otomatik iade sürecine girer.


6) Siparişim neden kargoya verilmedi?


Birkenstock olarak siparişlerinizi her zaman mümkün olan en kısa teslimat süresi içinde gönderiyoruz. Nadiren de olsa bazen beklenmeyen durumlar gecikmelere sebep olabiliyor.


Bu tip gecikmelere sebep olabilecek bazı durumlar;


- Stokta kalan son ürünü satın almış ve üründe üretime bağlı defo varsa farklı depolardan yeni bir tanesi tedarik edilmeye çalışılıyorsa,


- Sipariş teslimatı indirim dönemine denk gelmişse,


- Olumsuz hava koşulları ve benzeri kontrolümüz dışında gelişen bir durum mevcutsa.


7) Faturamı kaybettim, nasıl yeniden temin edebilirim


Siparişiniz kargoya verildiğinde faturanızın bir kopyası üyelik mail adresinize gönderilmektedir. Mail adresinize erişememe durumunda bize ulaşın kısmından mesaj göndererek faturanızın farklı bir mail adresine yeniden gönderilmesini talep edebilirsiniz.


İadeler


1) İade süresi nedir?


İadenin gerçekleştirilebilmesi için sipariş gönderi onay tarihinden itibaren 14 gün süreniz vardır.


2) İadeyi nasıl gerçekleştirebilirim?


Almış olduğunuz ürünü kullanılmamış ve orijinal kutusu olması kaydıyla 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Bu süre ürününüzün size teslim edildiği tarihten itibaren başlar. Ürün iadesi yaparken sitemizde belirtilen adımları dikkate alarak yapınız.


ÜCRETSİZ İADE işlemini YURTİÇİ Kargo Şubelerinden yapabilirsiniz. Farklı Kargo firması ile gönderilen alıcı ödemeli gönderiler kabul edilememektedir.


YURTİÇİ Kargo Şubelerine FORM MEDİKAL Sağlık Hizmetleri A.Ş.- SAMANDIRA DEPO İADE olarak belirtip Müşteri Kodumuzun 642116562 ( DEPO İADE KODU: FM01774 ) olarak belirtmeniz yeterli olacaktır.


3) İade tutarı bana nasıl ve ne zaman ulaşır?


İade ettiğiniz siparişiniz bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 ( on ) iş günü içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Kartınız bankasına bağlı olarak da para iadeniz 1 ila 3 iş günü içerisinde kartınıza bankanız tarafından aktarılacaktır. Siparişiniz iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.


4) Taksitli Ödemeler:


- Ödeme işleminiz yaparken taksit seçmiş iseniz ücret iadeniz bankanıza tek seferde ödenir.


- Bu aşamadan sonra bankanız bu tutarı kredi kartınıza her ay taksit tutarı kadar yatırır ve çeker (ekstreye + ve - olarak yansır). Bu işlem tamamen bankanız tarafından yapılmakta olup Birkenstock iadenizin tamamını tek seferde bankanıza sağlamaktadır.


5) Online mağazadan aldığım ürünü Birkenstock mağazalarından iade yapabilir miyim


formmedikal.com.tr'den almış olduğunuz ürünler Birkenstock mağazalarımıza iade edilememektedir ve mağazalarımızdan herhangi bir ücret iadesi yapılamamaktadır. İade işlemleri online satış birimimiz tarafından gerçekleştirilmektedir.


6) Yurt dışından aldığım ürünümü değiştirebilir miyim


Sadece www.formmedikal.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünleri iade olarak işleme gönderebilirsiniz.