TÜRKİYE'NİN İLK VE TEK RESMİ BIRKENSTOCK ONLINE SATIŞ MAĞAZASI
Sıkça Sorulan Sorular

Üyelik


1) Nasıl üye olabilirim?

Ana sayfamızda bulunan ÜYE OL linkine tıklayarak sitemize üye olabilirsiniz. Bir kez üye olduktan sonra, ÜYE GİRİŞİ linkini kullanarak giriş yapabilirsiniz. Üyelik sayesinde yeni ürünlerden, size özel sunulacak promosyon ve indirim imkanlarından öncelikli olarak haberdar olabilirsiniz.

2) Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Üye olmadan da alıveriş yapabilirsiniz. Ürünü sepetinize ekleyip Siparişi Tamamla tuşuna bastığınızda karşınıza çıkan ekranda üye olmadan devam et ile alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

3) Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Üyelik bilgilerinizi güncellemek için ana sayfada bulunan Hesabım sekmesinden bilgilerinizi değiştirdikten sonra kaydet butonuna basarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

4) Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Ana sayfada "Giriş Yap" bölümünde bulunan "şifremi unuttum" adımından sitemize kayıt olurken kullandığınız e-mail adresinizi girin. Size göndereceğimiz e-posta'daki adımları izleyerek yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.

5) Üyeliğimi nasıi iptal edebilirim?

Üyeliğinizi iptal etmek için musterihizmetleri@birkenstock.com.tr adresine talebinizi iletmeniz durumunda iptal işlemiz gerçekleştirilecektir.

Gönderiler


1) formmedikal.com.tr üzerinde satılan ürünlerin garantisi var mı?

formmedikal.com.tr üzerinden alınan her ürün %100 orijinaldir. Almanya Birkenstock Group ve Türkiye Distribütörü Form Medikal garantisi altında olup, faturalı olarak teslimatları yapılmaktadır.

Standart teslimat
1-5 iş günü

2) Siparişim bana ne zaman ulaşır?

Siparişiniz onayından sonra ürününüzün hazırlanması ve faturalama işlemlerinin yapılmasının hemen ardından siparişiniz kargoya teslim edilir. Siparişiniz kargoya verildikten sonra ortalama 1 ila 5 iş günü içerisinde size ulaşacaktır. Tek yetkili kargo dağıtıcımız UPS'dir.

3) Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir bilgilendirme maili ve sms yönlendireceğiz. Bu mail ve sms içerisinde yazan sipariş takip numarası ile kargonuzu www.formmedikal.com.tr üzerinden Siparişlerim bölümünden veya Ups kargo üzerinden takip edebilirsiniz.

4) Siparişimi seçmiş olduğum bir adrese yönlendirebilir miyim?

Siparişinizi seçmiş olduğunuz bir adrese yönlendirebiliriz. İş veya Ev adresinize sipariş gönderinizi seçtiğiniz zaman lütfen teslimat adresini belirtiniz. Alternatif bir adres belirtilmediği sürece siparişiniz fatura adresinize teslim edilecektir. Üzülerek belirtiriz ki siparişiniz kiralık posta kutularına yapılamamaktadır.

5) Sipariş teslimatında bulunduğum adreste bulunmadığım takdirde hangi işlem uygulanmakta?

Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa, Ups Kargo belirtilen adrese ikinci bir uğrama daha yapar. İkinci uğramada tekrar adresinizde bulunamadığınız takdirde, ürününüz merkeze geri gönderilir ve otomatik iade sürecine girer.

6) Siparişim neden kargoya verilmedi?

Birkenstock olarak siparişlerinizi her zaman mümkün olan en kısa teslimat süresi içinde gönderiyoruz. Nadiren de olsa bazen beklenmeyen durumlar gecikmelere sebep olabiliyor.

Bu tip gecikmelere sebep olabilecek bazı durumlar;

- Stokta kalan son ürünü satın almış ve üründe üretime bağlı defo varsa farklı depolardan yeni bir tanesi tedarik edilmeye çalışılıyorsa,

- Sipariş teslimatı indirim dönemine denk gelmişse,

- Olumsuz hava koşulları ve benzeri kontrolümüz dışında gelişen bir durum mevcutsa.

7) Faturamı kaybettim, nasıl yeniden temin edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiğinde faturanızın bir kopyası üyelik mail adresinize gönderilmektedir. Mail adresinize erişememe durumunda bize ulaşın kısmından mesaj göndererek faturanızın farklı bir mail adresine yeniden gönderilmesini talep edebilirsiniz.

İadeler


1) İade süresi nedir?

İadenin gerçekleştirilebilmesi için sipariş gönderi onay tarihinden itibaren 14 gün süreniz vardır.

2) İadeyi nasıl gerçekleştirebilirim?

Almış olduğunuz ürünü kullanılmamış ve orijinal kutusu olması kaydıyla 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Bu süre ürününüzün size teslim edildiği tarihten itibaren başlar. Ürün iadesi yaparken sitemizde belirtilen adımları dikkate alarak yapınız. Ürün iadenizi ücretsiz gerçekleştirmek için ürünü Ups kargo ile göndermeniz gerekmektedir, ücretsiz gönderim için Ups kargo müşteri kodumuzu belirtmeniz yeterli, Ups cari kod: 3081XY

3) İade tutarı bana nasıl ve ne zaman ulaşır?

İade ettiğiniz siparişiniz bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Siparişiniz iade şartlarına uygunsa 24 saat içerisinde iadesi alınır. Kartınız bankasına bağlı olarak da para iadeniz 2 ila 8 iş günü içerisinde kartınıza bankanız tarafından aktarılacaktır. Siparişiniz iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.

4) Taksitli Ödemeler:

- Ödeme işleminiz yaparken taksit seçmiş iseniz ücret iadeniz bankanıza tek seferde ödenir.

- Bu aşamadan sonra bankanız bu tutarı kredi kartınıza her ay taksit tutarı kadar yatırır ve çeker (ekstreye + ve - olarak yansır). Bu işlem tamamen bankanız tarafından yapılmakta olup Birkenstock iadenizin tamamını tek seferde bankanıza sağlamaktadır.

5) Online mağazadan aldığım ürünü Birkenstock mağazalarından iade yapabilir miyim?

formmedikal.com.tr'den almış olduğunuz ürünler Birkenstock mağazalarımıza iade edilememektedir ve mağazalarımızdan herhangi bir ücret iadesi yapılamamaktadır. İade işlemleri online satış birimimiz tarafından gerçekleştirilmektedir.

6) Yurt dışından aldığım ürünümü değiştirebilir miyim?

Sadece www.formmedikal.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünleri değişim veya iade olarak işleme gönderebilirsiniz.

Ödeme Yöntemi


1) Neler ile ödeme yapabiliyorum?

Ödemeler, şu yöntemleri kullanarak yapılabilir: Mastercard, Visa ve Maestro.

Kart ödemeleriniz hakkında web sitemizle ilgili herhangi bir şüpheniz varsa, sitenin tamamen güvenli olduğunu size garanti ederiz. Sitemizdeki bilgiler, SSL şifreli mod ile aktarılmaktadır.

2) Siparişimi verirken sorunla karşılaşıyorum, ne yapmalıyım?

formmedikal.com.tr üzerinde yapmış olduğunuz işlemlerde karşılaştığınız hata görsellerini musterihizmetleri@birkenstock.com.tr mail adresi üzerinden iletebilirsiniz.

Ürün İnceleme


1) Ürünümü incelemeye göndermek için ne yapmam gerekiyor?

formmedikal.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünü merkez müşteri hizmetleri bakım onarım/tadilat birimine İstanbul'da bulunan mağazalarımız aracılığıyla ya da aşağıdaki merkez depo adresimize göndererek incelenmesini sağlatabilirsiniz.

Adres: Eyüpsultan Mahallesi, Osmangazi Caddesi, No: 136 Erlog Lojistik Serbest Depo Alanı Sancaktepe / İSTANBUL

2) Ürün inceleme süresi?

Ürününüz ilgili Birkenstock İnceleme Departmanı tarafından incelenerek 30 gün içerisinde size geri dönüş yapılacaktır.

Güvenlik


1) Bilgilerim Güvende midir?

Bilgilerinizin güvenliği bizim için çok önemli. Birkenstock sanal mağaza kullanıcısı İyzico işbirliği olarak ödemenizi güvenle yapabilirsiniz. Genel olarak web sitemizi hiçbir kişisel data bırakmadan ziyaret edebilirsiniz. Ancak kişisel bilgileriniz ile ilgili bazı detayları talep ettiğimiz durumlar şu şekildedir:

- Sipariş verirseniz?

- Birkenstock sanal mağazaya üye olursanız?

1. Tüm kişisel datanız bilgisayarınızı kapatmadan önce şifrelenir ve internet üzerinden aktarılır. Birkenstock online mağaza tüm bilgilerinizi güvenle şifrelemek üzere 128 bit şifreleme ile `Secure Socket Layer? olarak adlandırılan SSL sertifikasını kullanır. Siparişiniz, isminiz, adresiniz, kredi kartı ya da hesap detaylarınızı içeren şifrelenmiş bilgileriniz başkaları tarafından görüntülenemez.

2. Farklı pencerelerle çalıştığımız için ya da kullandığınız browser her zaman SSL bağlantısını gösteren bir mesaj göstermiyorsa her pencerede şifrelemeyi göremeyebilirsiniz. Ancak, checkout aşamasında bilgilerinizin güvenli aktarımını görmek için Mouse üzerinde sağ klik yaparak, kaynak kodu göster? seçeneğini seçebilirsiniz.

3. Size ait tüm kişisel bilgileri internete bağlı olmayan bir bilgisayarda topluyoruz, bu sebeple size ait bilgilere bir model ağı üzerinden başka kişiler tarafından ulaşılması mümkün değildir.

4. Hesabınıza izinsiz erişimi engellemek ve kişisel bilgilerinizi güvende olmasını sağlamak için şifrenizi ve hesap detaylarınızı lütfen başkalarıyla paylaşmayınız.

Diğer


1) Müşteri Hizmetleri ile nasıl iletişime geçebilirim?

Müşteri Hizmetlerimiz hafta içi 09:00 - 19:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. musterihizmetleri@birkenstock.com.tr e-posta adresi ya da " 444 0 451 " numarası üzerinden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

2) Birkenstock ürünlerimin bakımlarını nasıl yapabilirim?

Sipariş ettiğiniz ürünün kutu içeriğinde bulunan kullanım talimatında ürün bakım bilgilendirmesine ulaşabilirsiniz.

3) Birkenstock terliğimin doğru boy seçimini nasıl yapabilirim?

Sandalet ve ayakkabıların hem sağ hem sol tekini deneyip doğru numara ve doğru model seçimine dikkat edilmelidir.

Ayağınız iç tabana tam olarak oturduğu zaman, ayak ucunda ve topuk bölgesinde mutlaka birkaç milimetre boşluk bulunmalıdır.

Ayak parmaklarınızın attığınız her adımda rahat hareket edebilmesi için bu boşluğa ihtiyacı bulunmaktadır.

Ayak parmaklarınız kesinlikle tabanlığın ön kenarına değmemeli ve topuğunuz tabanlığın kenarının üstüne taşmamalıdır.

Lütfen Birkenstocklarınızı satın alırken doğru boyda olmasına dikkat ederseniz, onların ömrünü de uzatmış olursunuz.